გაკვეთილის თემა რესპუბლიკური მმართველობის დასასრული რომში .რომის საზოგადოება და კულტურა. 1)სახელმწიფო მმართველობა და პოლიტიკა.მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბების ად დროში ცვალებადობის ანალიზი. 2)ისტორია 11კლასი.გამომცემ ლობა ბაკურ სულაკაური. 3)სასწავლო პროცესში გაკვეთილის თეემა შეკითხვების სახით ჩამოვაყალიბოთ,რაც ხელს შეუწყობს მოსწავლეებსი მოტივაციას,ცნობისმოყვარეობას და კვლევა ძიებისაკენ უბიძგებს. სწავლების საფეხური 11კლასი მოსწავლეთა პროფილი კლასში არის 12მოსწავლე,განსაკუთრებული საჭიროების მქონე არ არის გაკვეთილის მნიშვლობა,აქტუალობა ეს გაკვეთილი აქტუალურია,რომ მოსწავლეებს განუვითარდებათ შემდეგი უნარ-ჩვევები:საკომუნიკაციო,არგუმენტირებულიმსჯელობის უნარი,შემოქმედებითი აზროვნების უნარი,ცოდნის გაღრმავების უნარი.გაიხსენებენ რომში მეფობის ხანას,იმსჯელებენ როგორ მოხდა მეფობის დასრულება და რესპუბლიკური მმართველობის დაწყება,რა პროცესებმა შეუწყვეს ხელი გაკვეთილის მიზნები და შედეგები მოსწავლეებმა გაიგონ რა მიზეზებმა გამოიწვია რესპუბლიკური მმართველობის დასასრული რომში,როგორი იყო რომის სზოგადოება,იმსჯელონ რესპუბლიკური მმართველობის დადებით და უარყოფით მხარეებზე,შეაფასონ რომში მიმდინარე მოვლენები. მოსწავლეებს განუვითარდებათ შემდაგი უნარები:საკომუნიკაციო,კრიტიკული აზროვნება,ცოდნის გაღრმავების უნარი.
შეფასების საგანი და პროცედურები მოსწავლეთა წარმატებას დავადგენ შეფასებით:განმსაზღვრელი და განმავითარებელი დაკვირვების და ანალიზის ობიექტი იქნება პრეზენტაცია,მსჯელობა,წერითი სამუშაო. კრიტერიუმები:საშინაო საკლასო სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები მოსწავლეთა შესაძლებლობების და ინტერესების გათვალისწინებით სახელმძღვანელო,ვირჩევ დამატებით ლიტერატურას წასაკითხად,რათა მოსწავლეებს განუვითარდეთ კითხვის უნარი. გარდა წიგნისა საინტერესო და მნიშვლოვანიაგაკვეთილზე ტექნოლოგიების გამოყენება,რაც ხელს შეუწყობს მოსწავლეებშიინფორმაციულ საკომუნიკაციო უნარების განვითარებას,მასალის ვიზუალიზაციას.ამისთ ვის ვიყენებ პროექტორს და ვუჩვენებ სლაიდებს.
გაკვეთილის თემა რესპუბლიკური მმართველობის დასასრული რომში .რომის საზოგადოება და კულტურა.
ReplyDelete1)სახელმწიფო მმართველობა და პოლიტიკა.მოსწავლეს შეუძლია მმართველობითი სტრუქტურების ჩამოყალიბების ად დროში ცვალებადობის ანალიზი.
2)ისტორია 11კლასი.გამომცემ ლობა ბაკურ სულაკაური.
3)სასწავლო პროცესში გაკვეთილის თეემა შეკითხვების სახით ჩამოვაყალიბოთ,რაც ხელს შეუწყობს მოსწავლეებსი მოტივაციას,ცნობისმოყვარეობას და კვლევა ძიებისაკენ უბიძგებს.
სწავლების საფეხური 11კლასი
მოსწავლეთა პროფილი კლასში არის 12მოსწავლე,განსაკუთრებული საჭიროების მქონე არ არის
გაკვეთილის მნიშვლობა,აქტუალობა ეს გაკვეთილი აქტუალურია,რომ მოსწავლეებს განუვითარდებათ შემდეგი უნარ-ჩვევები:საკომუნიკაციო,არგუმენტირებულიმსჯელობის უნარი,შემოქმედებითი აზროვნების უნარი,ცოდნის გაღრმავების უნარი.გაიხსენებენ რომში მეფობის ხანას,იმსჯელებენ როგორ მოხდა მეფობის დასრულება და რესპუბლიკური მმართველობის დაწყება,რა პროცესებმა შეუწყვეს ხელი
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები მოსწავლეებმა გაიგონ რა მიზეზებმა გამოიწვია რესპუბლიკური მმართველობის დასასრული რომში,როგორი იყო რომის სზოგადოება,იმსჯელონ რესპუბლიკური მმართველობის დადებით და უარყოფით მხარეებზე,შეაფასონ რომში მიმდინარე მოვლენები.
მოსწავლეებს განუვითარდებათ შემდაგი უნარები:საკომუნიკაციო,კრიტიკული აზროვნება,ცოდნის გაღრმავების უნარი.
შეფასების საგანი და პროცედურები მოსწავლეთა წარმატებას დავადგენ შეფასებით:განმსაზღვრელი და განმავითარებელი
დაკვირვების და ანალიზის ობიექტი იქნება პრეზენტაცია,მსჯელობა,წერითი სამუშაო.
კრიტერიუმები:საშინაო საკლასო
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები მოსწავლეთა შესაძლებლობების და ინტერესების გათვალისწინებით სახელმძღვანელო,ვირჩევ დამატებით ლიტერატურას წასაკითხად,რათა მოსწავლეებს განუვითარდეთ კითხვის უნარი.
გარდა წიგნისა საინტერესო და მნიშვლოვანიაგაკვეთილზე ტექნოლოგიების გამოყენება,რაც ხელს შეუწყობს მოსწავლეებშიინფორმაციულ საკომუნიკაციო უნარების განვითარებას,მასალის ვიზუალიზაციას.ამისთ ვის ვიყენებ პროექტორს და ვუჩვენებ სლაიდებს.