პროექტის სახელწოდება
|
დიდი მხედართმთავარი-დავით აღმაშენებელი
|
პროექტის მთავარი იდეა
(თემა) 1-2 წინადადებით
|
თემა:
დავით აღმაშენებელი
მოსწავლეები გაიგებენ თუ რა როლი შეასრულა
ქვეყნის განვითარებაში დავით აღმაშენებელმა,შევადრით სხვა ქვეყნის მხედართმთავრებს.
|
პროექტის აქტუალობა
|
რა მნიშვნელობა აქვს პიროვნებას ქვეყნის განვითარების ისტორიაში.
|
პროექტის მიზნები
|
მოსწავლეები გაიგებენ
თუ რამდენად მნიშვნელოვანია პიროვნების როლი და სწორი სახელმწიფოს მართვა ქვეყნის
განვითარების ისტორიაში,როგორ შეუძლია სწორ სამხედრო სტრატეგიას ქვეყნის განმტკიცება
გაერთიანება.
ცოდნის გაღრმავება
ისტორიის სწავლებაში.
|
მონაწილეთა ასაკი
|
XIკლასი
|
ვადები-ხანგრძლივობა
|
20დღე
|
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
|
საჭირო მასალის მოძიება;საჭირო ლიტერატურის
მოძიება,ფოტო მასალის მოძიება ინტერნეტში,რუკების დახმარებით შევადგინოთ ნახაზები
შევადგინოთ ნახაზები დიდგორის ბრძოლაზ,ეგელათის დათვალიერება,ასევე შეადგინონ პრეზენტაცია.
|
უნარ-ჩვევები
|
ამ პროექტზე მუშაობით ბავშვებს განუვითარდებათ
ანალიტიკური აზროვნება,სინთეზური ,შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნების უნარჩვევები,ისწავლიან
პროექტზე მუშაობას,შეისწავლიან სხვა და სხვა კომპიუტერულ პროგრამებს.
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
კომპიუტერული ლაბორატორია (ინტერნეტი), რუკები,ფოტო აპარატი,საკანცელარიო
ნივთები,საჭირო ლიტერრატურა.
|
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
|
მოსწავლეები მიდიან გელათში,აგროვებენ საჭირო
ლიტერატურას,აგროვებენ ფოტო მასალას,იღებენ ინტერვიუებს კომპეტენტურ პირებისაგან,რომლებიც
გარკვეულ ინფორმაციას ფლობენ ამ თემასთან დაკავშირებით.
|
საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
|
მათ. VII.9. მოსწავლეს შეუზლია მმართველობის სტრუქტურების გაანალიზება,მათი
შედარება კლასიფიკაცია.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· იყენებს და ქმნის
ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვა საშუალებებს.
.ადარებს ომისა და მშვიდობის
შედეგებს ქვეყნისათვის,რა არის სწორი ნაბიჯები ქვეყნის მმართველის მხრიდან
მათ. VII.10. მოსწავლეს შეუძლია დროში ორიენტაცია
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე;
.აგებს შესაბამის სქემატურ რუკებს,დავით აღმაშენებლის შემოერთებულ ტერიტორიებ
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
მათ. VII.15. მოსწავლეს შეუძლია მოპოვებული მასალის წარმოდგენა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
მარინა გაბრუშიძე
|
შეფასების
სქემა
კრიტერიუმები
|
3-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
ასახელებსცნობილ მხედართმთავრების საქმეებს
|
|
|
|
|
აანალიზებსსაქართველოს გაერთიანების მნისვნელობას
|
|
|
|
|
განასხვავებს საშინაო და საგარეო ვითარებას
|
|
|
|
|
მოცემულ თემას დაკავშირებით ვსვამთ შეკითხვებს
|
|
|
|
|
ახდენ რაოდენობის კლასიფიკაციას მსჯელობს
მონაცემთა დალაგებაზე
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment