პროექტები

პროექტის სახელწოდება
დიდი მხედართმთავარი-დავით აღმაშენებელი
პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით
თემა:  დავით აღმაშენებელი
მოსწავლეები გაიგებენ თუ რა როლი შეასრულა ქვეყნის განვითარებაში დავით აღმაშენებელმა,შევადრით სხვა ქვეყნის მხედართმთავრებს.
პროექტის აქტუალობა
რა მნიშვნელობა აქვს პიროვნებას ქვეყნის განვითარების ისტორიაში.
პროექტის მიზნები
მოსწავლეები გაიგებენ თუ რამდენად მნიშვნელოვანია პიროვნების როლი და სწორი სახელმწიფოს მართვა ქვეყნის განვითარების ისტორიაში,როგორ შეუძლია სწორ სამხედრო სტრატეგიას ქვეყნის განმტკიცება გაერთიანება.
ცოდნის გაღრმავება ისტორიის სწავლებაში.

მონაწილეთა ასაკი
XIკლასი
ვადები-ხანგრძლივობა
20დღე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
საჭირო მასალის მოძიება;საჭირო ლიტერატურის მოძიება,ფოტო მასალის მოძიება ინტერნეტში,რუკების დახმარებით შევადგინოთ ნახაზები შევადგინოთ ნახაზები დიდგორის ბრძოლაზ,ეგელათის დათვალიერება,ასევე შეადგინონ პრეზენტაცია.
უნარ-ჩვევები
ამ პროექტზე მუშაობით ბავშვებს განუვითარდებათ ანალიტიკური აზროვნება,სინთეზური ,შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნების უნარჩვევები,ისწავლიან პროექტზე მუშაობას,შეისწავლიან სხვა და სხვა კომპიუტერულ პროგრამებს.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
კომპიუტერული ლაბორატორია (ინტერნეტი), რუკები,ფოტო აპარატი,საკანცელარიო ნივთები,საჭირო ლიტერრატურა.
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
მოსწავლეები მიდიან გელათში,აგროვებენ საჭირო ლიტერატურას,აგროვებენ ფოტო მასალას,იღებენ ინტერვიუებს კომპეტენტურ პირებისაგან,რომლებიც გარკვეულ ინფორმაციას ფლობენ ამ თემასთან დაკავშირებით.
საგნებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
მათ. VII.9. მოსწავლეს შეუზლია მმართველობის სტრუქტურების გაანალიზება,მათი შედარება კლასიფიკაცია.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·      იყენებს და ქმნის ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვა საშუალებებს.
     .ადარებს ომისა და მშვიდობის შედეგებს ქვეყნისათვის,რა არის სწორი ნაბიჯები ქვეყნის მმართველის მხრიდან
მათ. VII.10. მოსწავლეს შეუძლია დროში ორიენტაცია
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე;                                                                                                         
            .აგებს შესაბამის სქემატურ რუკებს,დავით აღმაშენებლის შემოერთებულ ტერიტორიებ
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  • განასხვავებს მმართველობის ფორმებს,იყენებს მონაცემთა შეგროვების შესაფერის საშუალებას
  • მოცემულ თემასთან დაკავშირებით სვამს კითხვებს, განსაზღვრავს რესპონდენტებს და მოიპოვებს საჭირო მონაცემებს;
მათ. VII.15. მოსწავლეს შეუძლია მოპოვებული მასალის წარმოდგენა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  • ახდენს მონაცემთა კლასიფიკაციასმსჯელობს.

პროექტის ხელმძღვანელი
მარინა გაბრუშიძე



შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
3-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
ასახელებსცნობილ მხედართმთავრების საქმეებს





ანალიზებსსაქართველოს გაერთიანების მნისვნელობას





განასხვავებს საშინაო და საგარეო ვითარებას





მოცემულ თემას დაკავშირებით ვსვამთ შეკითხვებს





ახდენ რაოდენობის კლასიფიკაციას მსჯელობს მონაცემთა დალაგებაზე







No comments:

Post a Comment